02 May 2010

Portal e-Learning Score A Programme


Merupakan program pendidikan secara online, bertepatan dengan Dasar Pendidikan Kebangsaan iaitu Pembelajaran ICT. Ia berkonsepkan tambah nilai portal untuk menggunakannya seperti anda menambah nilai telefon bimbit anda.

Score A Programme - 1 malaysia 1 card
'1 Malaysia 1 Card'
(Penggunaan untuk Tahun 1 hingga Tingkatan 5)


Satu lagi kaedah pembelajaran output (latih tubi) yang telah terbukti berkesan membantu pelajar mencapai kecemerlangan 'A' dalam peperiksaan.

Program ini sangat interaktif untuk para pelajar dan berpandukan sukatan pelajaran dan silibus terkini Kementerian Pelajaran Malaysia dengan kerjasama dari Lembaga Peperiksaan Malaysia.

Lebih 10 tahun sebagai PENERAJU Portal Pendidikan dan kami adalah Portal e-Learning terunggul di Malaysia.

Renunglah kata-kata dari Saidina Umar r.a. ini:-
"Didiklah anak-anak mu mengikut zaman mereka"
.

Jadi dunia pendidikan sudah berubah, pembelajaran dan minat anak-anak lebih cenderung menggunakan komputer.





Lebih murah dari menghantar anak ke tuisyen. Hanya RM60 sebulan untuk semua anak, merangkumi semua silibus Darjah 1 hingga Tingkatan 5.

Dengan tuisyen, wang yang dikeluarkan amat tinggi (kos minyak, makan, minum, buku). Tapi kita tidak pernah berkira sebab semuanya untuk ANAK. Walau bagaimana pun dapatkah kita pantau prestasi kemajuan pembelajaran mereka?

Melalui Score A, mereka tidak perlu keluar rumah (Alhamdulillah, sekurang-kurangnya kita tahu di mana mereka dan keselamatan mereka insya Allah terjamin). Sekadar on komputer/laptop dan mulakan ulangkaji/latih tubi mereka.

Sama ada mereka berFriendster atau berFacebook, tidak menjadi satu permasalahan, kerana setiap latihan yang dilakukan, akan diSMS kepada kita melalui sistem yang canggih. Jika tiada SMS, bermakna, mereka tidak mengulangkaji. Di sini sebagai ibubapa kita dapat mengambil langkah-langkah awal untuk mengatasinya.

Terdapat juga program i-Teacher, iaitu pembelajaran input yang dilengkapi dengan cikgu secara maya (konsep avatar) yang boleh berinteraksi secara dua hala dengan pelajar. Program ini khusus untuk pelajar SPM (Tingkatan 4 dan 5) sebagai persediaan mereka untuk menghadapi peperiksaan sebenar nanti. i-Teacher merupakan usahasama dan kajian selama 3 tahun dari Universiti Sains Malaysia.


Online Demo

Demo ID: 82828



Berapa Kosnya?

Pakej 3 Bulan

Pakej 3 Bulan

  • Harga : RM298 (RM100 sebulan)

  • Langganan : 3 bulan (tiada had penggunaan)

  • Percuma : 1 eReport Card (untuk 1 anak)

  • Topup : RM248 bagi semua anak - untuk akses selama 3 bulan




Nota:
Pakej ini boleh dilanggan untuk semua anak tetapi Anak ke 2 dan seterusnya WAJIB mendaftar bagi memiliki eReport kad (RM50 setiap sorang sekali seumur hidup)



Starter Pack Score A

Pakej 6 Bulan / Starter Pack

  • Harga : RM596 (RM100 sebulan)

  • Langganan : 6 bulan (tiada had penggunaan)

  • Percuma : 2 eReport Card (untuk 2 anak)

  • Topup : RM248 (bukan ahli) RM198 (ahli) bagi semua anak - untuk akses selama 3 bulan




Nota:
Pakej ini boleh dilanggan untuk semua anak tetapi Anak ke 3 dan seterusnya WAJIB mendaftar bagi memiliki eReport kad (RM50 setiap sorang sekali seumur hidup)


Kami juga telah menyediakan "Pakej Penjimatan" untuk mengurangkan kos ibubapa.

Pakej Penjimatan

Pakej 2 1/2 Tahun @ Pakej Penjimatan

  • Harga : RM1,788 (RM60 sebulan)

  • Jimat : RM1,192 (harga asal RM2,980)

  • Langganan : 30 bulan @ 2 tahun setengah (tiada had penggunaan)

  • Percuma : 10 eReport Card (untuk 1 - 10 anak)

  • Topup : RM198 bagi semua anak - untuk akses selama 3 bulan



Nota: Harga ini adalah untuk pakej satu keluarga.


**Bonus untuk langganan Pakej Penjimatan :
Jika anda dapat berkongsi cerita tentang program untuk anak pandai ini dan mereka berminat untuk melanggan, anda akan dibayar komisyen sebanyak RM140 untuk setiap kemasukan ke pakej penjimatan ini. Langgan untuk anak belajar disamping menjana pendapatan sampingan anda (2 dalam 1). Sangat Hebat, Jimat dan Berbaloi-baloi. Anak Score A, Ibubapa Score RM.

Semua harga yang dinyatakan adalah untuk semua subjek, semua ciri belajar dan boleh digunakan 24 jam, 7 hari seminggu, di mana-mana dan pada bila-bila masa sahaja.




Tunggu apa lagi... Daftarlah Sekarang Demi Kecemerlangan Akademik Anak Anda.


0 comments:

Post a Comment